Sunday, January 1, 2012

Ada Apa Di Luar Rumah?

Hello karteloyello.. Hari ni, cuacanya sangat panas sekali, Saya pun tak tau nak buat apa..
Cuaca panas2 macam  ni, mesti  best  kalau  duduk  bawah  pokok  kelapa,  sambil  minum  air  kelapa.. Wah... Superbb  Best  dOe!


Tadi,  sempat  la snap  benatang  ape  entah  yang  aku  snap,  aku  pun  tak tau,.. Yang  pasti, benatang  tu hidup.


Rumah sapa entah yang aku snap..?



Begitulah awannano.............................



We SUPPORT MALAYSIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GO GO GO>>>>>>>>gotohell?ke ape? 



gambar diambil dari belakang



budak gila dari mana entah yang aku snap ni? 

gamba tak berapa nak berkualiti sangat sebab snap guna webcam. Kahkahkah.. Baru je aku snap tadi, Tak
de kerje, hapdet belog aje laaaaaaaaaaaaaaaaaa....

5 comments:

MeeRole said...

Slamat tahun bru..sape gadis yg mnis bwah skali tu?hehe

Zila Jaclyn said...

ye...selamat tahun baru jugakk...


ngehngehngehngeh...jiran depan rumahhh

YOUsoF said...

Oh guna webcam kah? Ok jugak la kan, nampak juga rupa awan nano tu..

Tapi bendera kita tu apsal terbalik ek?

kajaharuna said...

begitu la awan nano, nano, nano, nano,nano, nano,nano, nano,

Zila Jaclyn said...

@YOUsoF :: a'a..hehe..entah la ye..kenapa lah bendera tu pandai terbalek?


@kak Kaja :: sedap suara akak nyanyi <3