Thursday, December 5, 2013

Hari Terakhir Persekolahan Sesi 2013

Assalamualaikum dan hai !! Haha. Rindu saya tak? Eh, tak la. Sebenarnya tak tahu nak post apa. Jadi, memandangkan cuti sekolah, kita post la pasal sekolah kan? Kan? Kan? Haa.. Tengok tu? Besar ke idok? Kahkahkah. Malam ni nak post pasal.. Emm.. Tengok tajuk la ! Haishh. -___- 

Tapi kan , tajuk tu nampak macam skema jer , macam tipu jer , macam takda idea jer , "eerrrhh!! Lupakan!"
Okey , saya kan PMR tahun ni , jadi , we decide to cuti awal la !

Haha. Sebenarnya, lepas habis je PMR pada 8 Oktober tu, dah boleh cuti agaknya. Tapi , sapa nak pegi sekolah , boleh. Dan join program 'Pasca PMR'.
 *nanti saya update pasal pasca pmr pulak ye. Sabar -sabar*

Udah - udah ler tu baca 'intro' yang tak seberapa. Saya tau BM saya selalu dapat 1%. Jangan risau. Haha. *Tapi dalam hati cakap MATI LA KALAU DAPAT MARKAH MACAM TU. Erhh.. *

Jadi , saya malas nak cakap banyak. Tengok gambar je lah ye. *sebenarnya gambar ni dah berkurun. Lama dah. Hahaha. Gambar yang saya akan post ni gambar hari terakhir kat sekolah hari tu. 
Kalau tak silap , 28 Oktober. :)


 Dayang & Me



 Rahmat bahgiaaaa

!@#$%^&*()

 Budak ni sesat. 

 Masturina - my classmate ;)

 Amalan yang tidak patut untuk dicontohi. 
kerana tidur di dalam surau -TQ

 *maaf jika aku tak sempurna.* Memang kau tak sempurna pun iron man oii. 
*someone gave it to me* Thanksssssss 


Patut ke saya EX- LARGEkan gambar ni? Tak perlu kan?? Haha
*with Sir. *





I got the power ~~ jyeah \m/





 Dayang pun tido jugak ?

 *photographer : ZILAAAASSS UOLLS*

 Beg kelabu : Dayang . Beg biru ada ironman : Zilaasssss *oh, perlukah?



Muka mintak penampar !



 Zila control ayuu~~ Dush ! Dush ! Dush!

 Hahahha

 Ikhmal~~

 Akmal Haziqah


cikgu kaunseling & cikgu ajar BI kiteroang
Cikgu Shu & Miss Nancy. Haha. 

 Awwss , ikan dugong

 Habis la cermin surau. -___-

Tak perlu nak EX-LARGE kan? 

Maaf kalau saya dalam gambar tu macam !@#$%^&*() sikit. Perangai saya memang gilagila. Saya harap korang yang baca blog saya jagan la jadi gilagila macam saya.
Sekian. . . . Selamat malam, Assalamualaikum. Peace Yaw !

No comments: