Friday, December 6, 2013

Pameran Sarawak Gemilang 50 Tahun

Assalamualaikum , Hai hai kepada anda semua yang tengah online, sama ada yang membaca atau tidak entri saya yang superb awesome ni. *puji blog sendiri la, dah tak da orang yang nak puji, kan kan kan?*


Lupa pulak nak cakap , SALAM JUMAAT pada semua.. Semoga hari - harimu dihiasi dengan kenangan kenangan manis bersama saya.. *Eh? 

The purpose that I want to story with you all today is about.. Look at my entry title la. -__- *Aku cepuk kang ! Tak paham - paham lagi korang ni. Haishhh ! Kan dah keluar bahasa London*


*Cerita Sebenar Yang Dilakonkan Semula*

Hari tu, *tak ingat bila tarikh, tapi dalam bulan November la* Saya dan kawan -kawan telah melawat keramaian kat pekan Daro. Ada la dorang buat pameran apa semua tu ,pameran sarawak gemilang 50 tahun. Jadi , kiteorang pergi la tengok- tengok kan. Macam mana sarawak ni boleh berkembang , macam mana keadaan sarawak yang dulunya kecil , tapi sekarang, ianya meluas dan pesat. *tapi kat tempat kiteorang ni belum lagi. :( what a perfect life ! *

*iklan semata - mata*

Jadi , enjoy the photo ! Kahkahkah. Dan saya nak minta maaf kalau kepala korang senget membaca apa yang saya tulis kat atas tu tadi. Wkwkwkwk. *saya amat mengahargai. 

*matahari menyinari di ufuk barat ;)

 *dont do this at home*




 *peta daro

 gambar blurrr -___-





 Jengjengjeng



 pembangunan yang akan datang

 pak polisi ini



 Tanjung Manis

Iye iye je korang ye.

 khemah tempat penduduk kampung buat persembahan

 Saya pun tak faham dengan dorang ni.

 nampak gemuk disitu. Well, sihat. :D

Last but not least. xD Tak perlu nak EX-LARGE kan?

Oh ya ! Lupa pulak. Tu la tarikh nya.. 19 November 2013. KehkehkehSebenarnya masih banyak lagi gambar. Tapi , biasalah. Saya ada penyakit 'kemalasan' sikit. Nak upload pun lambat kemain lagi. Wkwkwk. Jadi , itu saja daripada saya ! Salam Jumaat. Peace yow ! 

No comments: