Friday, October 28, 2011

KURIANGGGGSEBAB..!

assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh...
kawan-kawan, muslimin muslimat mukminin mukminat walau dimana mereka berada..

aku hari ni RIANG gila wey..HAHA (perlu ka?)
aku riang sebab cikgu dah upload gambar kamiorang dalam kelas..

macam jakun lah pulak aku dalam entry ni? HAHA...hiraukan!

ni gambar dia..yang aku tunggu-tunggu sejak sekian lama..
agak-agak dah beribu tahun dah aku tunggu cikgu ni upload gambar..


HAHA..kita EX-LARGEkan gambar muka seposen kat atas neh..
teka lah yang mana gambar empunya blog huduh+sepi ni...ni group A..{eklan kopok corntozz}


yang ni..muka tak tau malu..AHAH..aku pong ade jgak masok kat dalam gambo ni..
tapi tepi je nampakk..biar setengah asal jangan penuh-penuh cikgu cakap


ni pulak group ciputt..HAHA..group C...nice-nice sume muka korang neh...
budak kat tepi yang nyaris nak masuk gambr tu kan, korang cuba perhatikan dia....
hampir semua tiga gambar kat atas ada muka dia...


yang ni..tengah buat puzzle hari tu..aku kat hujung pintu tu ha..kalo nak tahu..
tepi orang yang sebelah pintu...HAHA..tak nampak? cuba halakan kanta kat gambar tu..kot-kot keluar muka aku...



ni pulak gambar petang tadi..kite orang tengah seronok-seronok main tepi longkang blok G, diaorang ajak pegi aerobik? apekejadah..HAHA..tapi besttttttt yo! dapat kurang 10kg berat aku tadi towkk!

gegurl tak nak join sama ker?


ni pulak cikgu YAP TAI LAI...cikgu tanak join sama main tepi longkang ke?

jelingan tu jelingan manja cikgu...>.<

and the last one...

ni pulak....
gambar guru kelas kami orang..haha..yo! minum kopi tak ajak...
gambar ni je yang aku tak EX-LARGEkan..sebab..haha..tau tau jelah gegurl yerr..
okeh..sekian..

3 comments:

wan niahix said...

uit... lo daro gaya.... hehe...
marak pum 1 lh mo ngah normah sgn...
^_^...
kmpg an kedau mo ah...

♛zILA kanak-KANAK riang♛ said...

lo daro la..haha....kpg masjid.

♛zILA kanak-KANAK riang♛ said...

lo daro la..haha....kpg masjid.