Saturday, October 29, 2011

tuka balekk~

assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh...kepada ahli-ahli beloggar sakalian... malam ni sekgu nak ajar pasal menaip menggunakan keyboard...tekan ajer huruf tu....senang kan?


salam panjang, tak semestinya orang tu "alim" ekk? sapa cakap? aku jugakk okeyh..ari ni..kita nak cerita pasal shoutbox yang lama telah ditukar kepada yang baharu yang baru sahaja di daftar di shoutmix dot com lepas tu, telah diletak/dipenyekkan jadi AYAM PENYEK dalam belong serba romantik   huduh aku ni..

 
 shoutbox ni dah lama punya..blog NI punya...no sharing...HAHA? kalau korang nak tengok boleh..tapi, hati-hati..nanti terkeluar pulak katah huduh dari dalam blog tu...





yang ni baru la blog aku punya do..haha..kalau tak nampak,..bukak besa-besar mata tu...

6 comments:

wan niahix said...

uit... kubah gaya menak du ah... tijo ko gk...

♛zILA kanak-KANAK riang♛ said...

tugu mo www.shoutmix.com
bes du, register en mo....deng mo nah...nuan la wak ubak du...sut mo wkno ubak du nh k?

wan niahix said...

ok... tima kasih.. ^_^

♛zILA kanak-KANAK riang♛ said...

sama-sama..:)

sAgGitAriUs GurLz said...

aisehmen...ko pun xtao menak du..ish3 sasik gya ko..xmo menyasik nga ko?? hahaha...:)

♛zILA kanak-KANAK riang♛ said...

haha..naluk ko menak ngah mo sayang oii...saber2