Saturday, October 8, 2011

tapak kaki kucing?

     Assalamualaikum ya ahli kubur blogger sekalian..ok, aku nak tanya, ada tengok dak tajuk entri aku kali ni?
amazing ke? atau awesome? HAHA, tak der la awesome sangat, buruuk ade la kan tajuk tu..tutt..tutt..tutt...tutt... this is a voice mail box for the number....zero, one, three,..kausambunglasendiri!
[pink yaWW]

     Ok,..siyess li lagi kali ni k? kawan aku habak kat aku, "Pasai pa belog tak senonoh aku ni aku pi letak background die tapak kaki kucing?". Aku cakap,  besa la.  Dah tren masa kini beb!  Wakenabeb!  ko pahal? Jeles? HAHA.

berbandingkan, membandingkan  atau  dibandingkan  aku  sekarang  ni  pecinta  kucing  la katakan,..ngew?  ekk?  cam  tu  suara  kucing?  bukan meow ke? Aku pun tak tau..sebab kucing rumah aku ni bisu orangnye~pasai  tu la aku tak tau cam na sora kucing tu..[blur~]
 [aku dah cakap, Daro hujan dari pagi, sampai petang sampai malam]
esh3

        Daro  ari  ni  hujan je kejew..tak dak keje lain. Herm.. Mungkin hujan tu nak aku nyanyi la HUJAN koTT..HAHA? sapa setuju? Sodap  jgak  suara  aku ne wey,. HAHA.

Tiap ari  dalam kelas aku nyanyi,nyanyi. dan  nyayi. Lagu  yang  selalu  aku dendangkan dalam kelas yalah...
JENG  JENG JENG..begitulah  awannano  nano.. dan.. kutakkan  bisa menjadi  lebih dari  apa yang  terdaya  namun ku tetap dott dott  dot...ko pegi  sambung  la  sendiri k? wassalam..

eh lupa pulokk! cm ni lagu hujan..alangkah .indahnya dunia.. blablablablablabla kat kau  p blah lah yer? kawtimm!..bye

1 comment:

zILA kanak-KANAK riangg said...

sodap tak sora aku nyanyi? nampak nya aku nyanyi sorang-sorang la malam ni