Tuesday, December 20, 2011

Aku Budak Lelaki Ke? ?

hai? hello mello strobei yellow........pa khabar? awak yang disana? sihat? alhamdulillah. Ari ni Aku nak cerita sikit pasal semalam? ah? semalam?? Semalam..ada orang tanya aku, "ko ni, laki ke betina?" jadi, Aku jawab la.. Aku PEREMPUAN tapi, bukan BETINA.. Ok?


Aku memang la perempuan,, ada jugak orang tanya aku... Asal perangai aku lain macam je? Macam perangai lelaki.. Jadi, aku cakap la. Perangai aku camtu sebab..aku takda KAKAK!!! saya ulangi tak da KAKAK! aku selalu sorang-sorang..tak da orang dengan aku berkongsi cerita. Tapi Aku cuma ada ibu yang kusayang..

Abang aku dua orang tu, mana boleh harap. Mungkin perangai aku ikot perangai diaorang kott?? Aku kecik-kecik dulu tak suka main patung. Apatah lagi patung BARBIE. Aku takut tengok patung tu. Patung tu seolah-olah hidup..bagi aku la..


Aku suka main GTA Vice City..HAHA..tu semua orang laki main. Aku mana ada main game MAKEOVER2 semua tu. Minta maaf aje lah yerr..:D

7 comments:

CekbOlat-bOlat said...

lol~ cekbolat pun mne ade kkak.. biase je =D anyway.. kne thu jge dri.. jge iman ye dik ^^

sAgGitAriUs GurLz said...

ahaha..kau pompuan bukan betina ! yerr~ hehehe..sape la yg tanya kau camtu erk ? :P

Zila Nora said...

@CekbOlat-bOlat : yey! samelekittew yerr. tak da kakak.
hehe.. walaupun perangai cam laki, tapi byk kwan perempuan woo..haha. InsyALLAH akan jga diri n jga iman. thanks sbb nasihat..=]


@sAgGitAriUs GurLz: haha..aku mmang perempuan. Emm sape lah ye? adelah orang tu..haha

sAgGitAriUs GurLz said...

@Zila Nora: ahaha , biarla rahsia chewah . gulp-gulp :P

Zila Jaclyn said...

@sAgGitAriUs GurLz ; haha...opcoss

shamsiahmine said...

kau memang perempuan tulin.ok la..asalkan kta tidak menjadi seorang yg hipokrit.kan?

Zila Jaclyn said...

@shamsiahmine;::yeap!!! betol tuhh