Sunday, December 25, 2011

Hari Tu Kan,,,,

Assalamualaikum.. Holaaaa.. Halloo Hallo.. Kopi ka milo.. Mestilah horlick an? HAHA


Korang pasti rindu kat aku kan? kan? kan?? Sebab dua hari dah tak hapdet.. Sebab TUAN PUNYA BLOG sibuk wallahuallam! Betol ni.. Travelling sana, travelling sini. Akhirnya, Dalam parit jugaklah tempat aku landing..


Hari tu kan.. Aku pegi rumah sepupu.. Kenduri kawen.. Sepupu jarak jauh la.. tapi rumah dekat je.. HAHA..

inilah dia pengantinnya~


ni pengantin.. Yang belakang dia.. Geng pengantin lelaki.. berkenan ke?? tapi, baju kelabu tu dah nikah,, ko nak ker? tak an? baju oren, dan tepi baju oren, baju hitam tu,.. mungkin belum/sudah berpunya.. HAHA

photoshooooooot bersama family~ *banyaklahkau punya photoshot*

yang ni...entah apa-apa entah?

yang ni..posing entah apa-apa ntah*don't look at me*



 
tengah promote air oren -sambil2 nak minta penampar-
benci tengok parut tak ilang-ilang kat pipi tuhh,,rasa cam nak tumbok je
aku rasa, korang perlu abaikan gambar yang satu ni.
 
 
yang ni..gambar abang aku? mungkin.. HAHA..bukan yang baju biru.. Baju coklat!



Okey, mungkin korang lelah dengar aku asyik membebel dari atas sampai ke bawah tu tadi an? Sampai sini sahaja pertemuan kita pada malam ni.. HAHA.. Lelah  dah  dok  tulis-tulis  benatang  ni.. Wassalam.. Selamat malam. Jangan lupa minum HO...HO...HO....


p/s: nak tengok gambar lagi? inyaALLAH gambar lain akan datang pada entri selanjutnya

4 comments:

MeeRole said...

Bestnye dapat kawin..hehe

Zila Jaclyn said...

@MeeRole: haha..ye ke?

CekbOlat-bOlat said...

wahhh.. untunglah !

eva said...

suka tgk pelamin tu.. eheh