Wednesday, December 7, 2011

Asyik Tajuk Tu Jer?


assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh,! HAHA..intro aku  kali  ni memey sengall..kahkahkah.  jangan jeles! ari ni, cikgu  nak  cita  pasal........

WORDLESS WEDNESDAY?  kenapa?  sebab...tiap  kali  hari rabu, mesti  semua warga-warga semut  yang ada blog buat entry pasal WORDLESS WEDNESDAY..saya ulangi WORDLESS WEDNESDAY!



kalo  korang  tak  caya,  korang  pegi la  blogwalking  kat taman ke, dalam parit ke atas bumbung bumbung rumah ker..and so on lah. kalau korang  tengok  entry  orang hari rabu, mesti  tajuk dia  wordless wednesday? HAHA


seronok sangat ke buat entry wordless wednesday? kahkahkah,..wordless sunday tak dak ka? aku pun nak tau jugak.:)



Daro sekarang ni, susah nak cakap. tak dak aek? (air) plusplusplus++++tak dak lektrik. aisehh...kalo nak dok kat daro ni..cam dok lam hutan la pulok.


tapi, utan maseh ada la benatang yang bernama aek tu.ni tak..nak mandi,..tak yah mandik ajelah..cukup lah mandi 1 kali sehari dalam kolam buaya tuh,,aku tak sanggup..nanti badan bau boya..sebab mandi dalam kolam boya..k? 
aku tipu!




Tengok ar muka seposen budak kat atas tu sebab takdak aek(air) HAHA..kesian


cukup lah mandi kat kolam buaya jer..kena makan, habis cerita? kan?
wassalam


p/s: ajar aku buat entry wordless wednesday? boley? HAHA..*dengan senang hati :)




6 comments:

Merlin said...

“On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description.”

SpeakerSekolah said...

Hri rabu adalah hari dmana para blogger brcuti..hehe

Zila Nora said...

@ Merlin : thank for sharing dear,,,
i knew sharing is caring..:D

@speakeSekolah : ow? HAHA..ye ke? bagus lah tu..patut lah para blogger ni slalu wat entry wordless wednesday, dieorang post gambar aje.haha

kajaharuna said...

bace ni bukan hari rabu, tapi hari jumaat :)

Dina Ifhami said...

haha . dina tak prnah pun buat entry wordless wednesday :D hehe .

Zila Nora said...

@akak kaja: haha..tak per


@Dina Ifhami: ehe..jom next week buat entry wordless wednesday?