Tuesday, December 13, 2011

MATA KEATAS, TANGAN DI DADA

hai,,,hello mello orange yellow!!! HAHA..short entry. Hari ni, cikgu nak ajar korang nyanyi..lalalalala.... Biar seluruh dunia dengar kita nyanyi sama-sama. Sampai-sampai wargawarga katak pun dengan wajarnya dieorang panggil la HUJANN..saya ulangi, panggil hujan! kenapa boleh begitu? sebab....DIA DENGAR SORA KAU NYANYI LA DIA PANGGIL HUJAN!!

 -jangangelaknantihujan-

okey. Kembali ke topic. Aku nak ajar korang nyanyi hari ni..lalalalala... Nyanyi lagu apa? hang tau ka? kalo tahu, bagus la tu, Kalau tak, meh sini aku ajar hampa smua. Lagu dia macam ni..

MATAKU KE ATAS,
TANGANKU DI DADA,
MATA KU KEATAS,
TANGAN KU DI DADA,

tempo dia, ikut cam lirik lagu happy birhtday to you,,happy birthday katakk.. Tau tak? hah? tak tau, meh sini aku ketuk kepala hang,! bagi makan buaya..kahkahkah... Kalau sapa-sapa yang tahu tu, kau nyanyi la sorang-sorrang ye. Sampai-sampai orang boleh cakap kau sengall..jadi kau jawap lah cam ni..

-gambar sape la yang aku curik-

okey, di sini sahaja pertemuan kita kali ini, harap-harap korang bahagia dengan lagu itu tadi, terima kasih!

p/s: mungkin dalam hati korang akan cakap cam ni..apelah budak ni, orang ingatkan dia nak bagitau sesuatu dalam entry dia ni, padahal, dia nak merepek merapu je dalam entry kali ni, susah-susah je aku baca dari atas sampai bawah. -_-" kebabooom!
haha..

4 comments:

MeeRole said...

Apa mksud mata keatas tangan didada sbenarnya?muka laki tu xleh blah..haha

Zila Nora said...

haha..memang pun, aku pun tak tau ape maksud tuh,,aku main tulis aje.
mukA laki tu aku amik kat tepi jalan tadi.

Nyamuk Terbang said...

weyh gmbr sper tuw..haha sengal

Zila Nora said...

@Nyamuk Terbang: haha..mane la kau tau..ko pi tanye dengan ecik gugel..haha..btw, muka dia memang awesome