Friday, November 11, 2011

Satu, Satu, Satu, Satu, Satu dan Satu! Satu Malaysia!!

  assalamualaikum pembuka bicara~~
okey...ari ni~~ apasal? lalala......


mungkin seluruh Malaysia ataupun seluruh dunia yang sama waktu dengannya heboh pasal tarikh hari ni...
apa? korang tak tahu berapa tarikh ari ni? ish-ish...tarikh hari ni ialah....jeng..jeng..jeng...!!!

tengok tak yang aku bolat-bolatkan yang kaler PINK tu?  *sambil buat mata blink2

11 NOVEMBER 2011
short form: 11/11/11


apa yang istimewa sangat hari ni?
aa!! aku tau,,
mungkin kucing korang dah nak beranak arini~~
mungking ayam korang bertelor kan..kan..kan?
mungkin katak-katak dalam lungkang korang tengah beranak?
HAHA...



hermm....kalau aku, hari ni biase-biase je..
kenapa? Sebab aku menjalankan rutin harian cam biasa je..
bangun tido, tido balek pastu~ HAHA
lalalalalalalalaaa...kau ape kes? jeles?
http://matcuoi.com





kalo bagi aku, tak da pung yang istimewa sangat pasal tarikh tu~ lalalalalal
kenape la orang-orang sume terEXCITED sangat dengan tarikh tu?
aku biasa-biasa je..HAHA..okey..



hari ni hari terakhir sesi persekolahan pada tahun 2011..
dengar tak?saya ulangi.. terakhir...terakhir...terakhir!!!!
bosan  lah pulak tak dop benda ya berpe'dah nak buat kat rumah...
tido aje la kan? ok tak? HAHA....
ZILA tak kesah. lalalalalalalalalalaaaaa~~~~~

korang dah cuti?
apa? belum..??
alaaaa...kesian nye...tunggu aku inform kat mohiddin yassin jap eh..suroh buat cuti awal..jap eh..
HAHA..sabar-sabar
http://matcuoi.com





tengok?? rabbit tu lagi pandai sabar..kalau korang? pandai sabar?
ok la..aku nak cau dulu..
http://matcuoi.com epppss!! jangan lupa!! gosok gigi dulu sebelum tido~~
ok?
ok..sampai sini sahaja merepeknya hari ini ya bapak-bapak..ibu-ibu..
aku mau tidur ini..enggak bisa bicara lagi..sudah ngantuk ini..bye-bye..
*hebat tak aku guna bahasa endon?

5 comments:

kajaharuna said...

hahahaha... comel..

hari 11.11.11 ada runion tapi tak jd, so nak lepak sini je.. :)

♛zILA kanak-KANAK riang♛ said...

hehe..thank you..11.11.11 hari terakhir sekolah 2011..HAHA..tapi..cuti..boring la~~

Syuhada said...

xpe..tgu taun depan..12.12.12..hehehehe..time tu wat aktivii bes...

misluvcoklat said...

ehh,cuti sekolahh dah setart kee dik ?
wow. happy holiday:)

♛zILA kanak-KANAK riang♛ said...

@akak Syuhada: a'a..betol tu...kite buat contest gedebak+meletopp! nanti ye~~~~~~~~~~~


@misluvcoklat: ye la akak..sebab kakak2 abang2 kat sekolah tu tengah es pi em= SPM..sebab tu la cuti awal..yay!!