Wednesday, November 2, 2011

terima kasih cikgu...

assalamualaikum pembuka bicara, saya datang hendak bercerita, bercetia tentang katak dibawah rumah,
yang selalu mengeluh, inginkan boyfriend yang sesuai untuk dia...


ok..TERIMA KASIH CIKGU  cikgu subject BI ku sayang..
aku dapat hadiah dari cikgu..walaupun tak seberapa~

tapi, aku tetap bersyukur apa adanya~ sedangkan semut pandai bersyukur kerana badannya kecik, apatah lagi kita?



ni gambar cikgu subject BI ku sayang..
she is my english prettiest teacher~
kwa3..

cikgu ni bagi aku hadiah...sebuah.. ape  ye? nak tengok? nak tengok? 
kejap..upload gambar dulu yer..sabarlah kalian wahai bangsa katak-katak comel sekalian..




dah tengok kan? kan? kan?
HAHA..tu la muka syumbung+riak aku kalo korang nak tahu..~


kau ade pe'ah?
mestilah ader kan....mesti pe'ah nak tau ape isi dalam nya? kan?
tengok neh..


 


ha..dah tengok pe'ah? kalo dah tengok...toksey-toksey terima kasey dOe!
tengok la muka seposen aku kat atas tu~


amacam? ada serupa katak tak? 
mungkin aku memang keturunan katak kott..T^T
HAHA..taktaumalu~
muka aku tak serupa cikgu cantik..serupa katak pong boleh la

p/s:sebenarnye, semalam aku post benatang neh,
tapi,..ada sebab2 tertentu..
terpaksa la publish arinie~

5 comments:

Nrzlx said...

cikgu aku cantik, lawa,...perfect la dia tu..bk kata akak umie,..OHSEMM

✿ iCha Jellyiez's ✿ said...

hahaha...zila2..dapat hadiah macam tu pun bukan main lagi dia peragakan hadiah tu...hehehe...tapi...TAHNIAH lah jugak coz dapat hadiah kan..:)

Nrzlx said...

hehe...excited ter'amat sangat la tu~

✿ iCha Jellyiez's ✿ said...

haha...NAMPAK SANGAT EXCITED..ehe.. :)

Nrzlx said...

haha...memang..seharusnya cm tu~